🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه تا کوتاه

(ثبت: 4929) آبان 1, 1396 

از نزدیکت هر کسی رد شده ها

انکارِ بهشت کرده، مرتد شده، ها!

ازعشقِ تو کلِ شهر شاعر شده اند

تقصیرتو نیست جامعه بد شده… ها…

*****

گفتی که سه شنبه میرسی، شنبه شده!

“من” در غمِ آغوش تو بی جنبه شده

صد رشته قصیده درغمت بافته ام

از بس که نیامدی همه پنبه شده

*****

هر کس که در عشق چاره اندیش تر است

در سینه دلش ز دیگران ریش تر است

بغضی که تمامِ هفته در دل داریم

انگار غروب جمعه ها بیشتر است

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):