🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه پریسکه

(ثبت: 3160) دی 30, 1395 
سه پریسکه

دستی که آتش را
 خاموش میکرد 
به دست آتش 
خاموش شد
__________________
برگردید!
به رسم عادت
دلهای آتش گرفته را
اطفاء کنید
_________________
دودی که 
در آسمان تهران است
از پلاسکو نیست
از آتش دل تهرانیان است

زهرانادری