🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوارسبزپوش

(ثبت: 4486) تیر 28, 1396 

طنین از زخم دوش من نمی آ ید

که بعد از نیش نوش من نمی آ ید ؟

من آ ن نیلوفر در بند مردابم

غریوی از خروش من نمی آ ید

قرق کرده زمستان سرزمینم که

بهار گل فروش من نمی آ ید

به ضربآهنگ لحنش شاد می گردم

صدای او به گوش من نمی آ ید

به استقبال او آ راستم خود را

پیامی ازسروش من نمی آ ید

مگر من هم ز ایل زرد پاییزم

سوار سبز پوش من نمی آ ید

کشیدم درکنارش جشن میلادم

ولی جان به نقوش من نمی آ ید

محمدعلی ساکی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):