🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوایی

(ثبت: 236358) بهمن 27, 1399 

 

آرخش به چشمان یوتاب نگاه کرد و تنها خشم و کین در آن دید. او همیشه چشمانی گرم و با شور داشت، چشمانی که قلب آرخش را می لرزاند. ولی اکنون، گویا کسی دیگر پیش روی خود می دید. کسی که خود را پشت چهره ای بدون مهر و دلدادگی پنهان کرده بود و آن شور دلگرم کننده وجود نداشت.
با اندوهی از یوتاب دور شد و در دل با خود خواند،

سوایی

ای امیدم، نور چشمِ هستی من
ای سُرورم، سور بزمِ رَستی من
لبان من بی تاب شهد توست
روان من بی تاب مَهد توست
افسوس راه ما تنها سواییست
اکنون جان ما تنها فداییست

#دیانا_داستان
#داستانسُرای_پارس
#پندار_دلداده
#پارسی_نشانکهای_آوایی

www.raypublications.com
https://www.facebook.com/dia.irani

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا