🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهرگان

(ثبت: 236359) بهمن 28, 1399 

مهرگان

دوست دارد موسم ناز مهرگان را
اوست آرام کند فروز تابستان را
خامه اش در دست گیرد به مهر و راستی
دواتش به دل گیرد به شور و آشتی
هر برگ زیبا، آتشین رنگ خورشید
هر رنگ سیما، آذرین سنگ فرشید
سرخ و کبوددار، نارنگ و ترنگی
به چه فریده دادار! آن برگ چه رنگی

خامه: قلم
دوات: مرکب
آذرین: آتشین
فرشید: شکوه خورشید
کبود: نیلی و لاجوردی
نارنگی و ترنگی: نارنجی رنگ
فریده: آفریده
دادار: خدا

سراینده: دیانا داستان
#دیاناداستان
#پنداردلداده
#داستانسُرای پارس
#سروده کوتاه_پارسی_نشانکهای_آوایی

www.raypublications.com
https://www.facebook.com/dia.irani
Telegram@raypublications

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا