🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در فرانمون مهر یک سو

(ثبت: 236360) بهمن 29, 1399 

در فرانمون مهر یک سو

منم دردی دریغ آور به پای لنگ دارم
تن سردی در این آوار به سازی ننگ دارم
منم بی تاب یک بوسه بر آن اخم رخ تو
سرم بی بار یک سوسه بر آن سنگِ دل تو
چرا با من نیایی، دل نبندی گل نچینی
سرا با من نسازی، مهر نورزی، گل نگویی

فرانمون: شرح
مهر یک سو: عشق یک طرفه
دریغ آور:اسفناک
سازی ننگ: احساس خود کم بینی
بی بار یک سوسه: بدون نیرنگ و تزویر

سراینده: دیانا داستان
#دیاناداستان
#پنداردلداده
#داستانسُرای پارس
#سروده_کوتاه_پارسی_نشانکهای_آوایی

www.raypublications.com
https://www.facebook.com/dia.irani

Telegram@raypublications

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا