🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سودای خدمت

(ثبت: 244855) بهمن 8, 1400 

 

مرد چهل و چندساله، از اهالی جنوبِ بخت/
پشت موتور-گاریِ زباله گَرد/
خندید و گفت: خیالت تخت!/
وارث نام حضرت در شمال پایتخت/
سودای خدمت دارد.//

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 8, 1400

    سلام و درود

    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 8, 1400

      سلام و درود و سپاس تان
      در پناه خدا

      🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا