🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سور جاویدان

(ثبت: 5777) فروردین 16, 1397 

این دل شبیه کشتی،افتاده در تلاطم
مغزم پر از هیاهو،در حول این تجسم

آشوب در تب عشق،تبدیل آن به رویا
حظ می برم از این عشق،در قالب توهم

رویای با تو بودن،ناگه نشانده با عشق
نقشی به رنگ لاله،بر گونه با تبسم

با دیدن خرامت،از شوق بی نهایت
درِّ کلامم از عشق،بند آمد از تکلم

جمع من و تو این جا،در سرزمین رویا
خوش گشتم از صدای،اندیشه در ترنم

مهمانی خیالم،زیبا تر از جهانم
جاویدم از دل و جان در سور این تنعم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :