🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سُست پیمان…

(ثبت: 210419) خرداد 12, 1398 
سُست پیمان…

« به نام خدا »

گروهی حَرفِ دُشمن را شنیدند ؛
و از « یارانِ صادِق » دِل بُریدند !
چه آسان بهره بُردَند آن کسانی ؛
که بادِمجان به دورِ قاب چیدند !

« مهران اسدپور »

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):