🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپاه بوسه

(ثبت: 5587) اسفند 6, 1396 

سپاهِ بوسه را بُردم به کویش

خدا داند نیاورد او به رویش!

اگر هشیار باشد وای او ، وای

وگر مست او ، خدا بشکن سبویش

۱۴ تیرماه ۱۳۹۲