🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپیده ی شرق…

(ثبت: 255711) بهمن 12, 1401 

 

انتظار عشقت را_
از سپیده ی شرق
کشیدم….
تا آفتاب روشنایی،
غریبانه نمی فهمیدم
صبح ست..
نیمه ی ظهر یا
شب درخشان
تا غروب عشقت را
منتظر ماندم….
در من طلوع می کنی،
خورشیدم
تاریکی حس غریبی ست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1401

    سلام

    الهی دل همیشه شاد باشد
    ز عشق پاکی آن آباد باشد

    بداهه ای تقدیم خواهرم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  2. علی معصومی

    بهمن 12, 1401

    درووووده بر شما
    بانو ایزد سرشت
    💠💠💠💠💠
    ♡♤♤♤♤♡
    عالی

  3. پروانه آجورلو

    بهمن 12, 1401

    👏👏👏🌷

  4. مهدی سیدحسینی

    بهمن 14, 1401

    درود بر شما
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا