🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت حنجره

(ثبت: 230677) مرداد 29, 1399 
سکوت حنجره

 

آغوش باش!
تنهایی ام را بغل کن.
نفسهایت را
روی دوست داشتنم
تنظیم کن
و نگاهت را
در روحم تزریق.
حرفی نزن
بگذار سکوت نگاهمان
از سیاه چال
چشمهامان فرو ریزد.
گلویم پر از
دوستت دارم هایی است
که همیشه
پشت سکوت حنجره ام،
نگاه شد…
خسته ام
مثل در آغوش کسی
جا نشدن.
کاش کسی
حال چشمان مرا
می فهمید.

#دنیا_تیموری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 29, 1399

    سلام

    بسیار زیبا و عالی

    در پناه خدا 🌹

  2. دنیا تیموری

    مرداد 29, 1399

    درود و سپاس از مکث نگاهتون باباجون🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا