🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت می‌کنم

(ثبت: 250106) مرداد 23, 1401 

 

سکوت می‌کنم ، سکوت می‌کنم
زیرا بیانم ، تند و آتشین است
@@@
سکوت می‌کنم ، سکوت می‌کنم
تا نچرخانم ، زبانم را، به هر دم
@@@
سکوت می‌کنم ، سکوت می‌کنم
شاید که دریابم ، راز گذر کردن را
@@@
سکوت می‌کنم
از خود ، در پیش خود
سکوت می‌کنم
@@@
سکوت می‌کنم ، سکوت می‌کنم ، سکوت می‌کنم
شاید که دریابم راه چگونه گذر کردن را
@@@
سکوت می‌کنم ، سکوت می‌کنم ، سکوت می‌کنم
از جَبر و از دَرد و از صَبر و
از تجربه بی رحم و در تجربه این شهر
@@@
سکوت می‌کنم ، سکوت می‌کنم ، سکوت می‌کنم
در بَرِ این دَرد ، سکوت می‌کنم
در دل این شهر سکوت می‌کنم
@@@
سکوت می‌کنم ، سکوت می‌کنم ، سکوت می‌کنم
تا بی‌تفاوت بگذرم ، از دیده و شنیده‌ها
سکوت می‌کنم ، در بَرِ تخریب و تحقیرها
و در بَرِ آرام‌ترین زمان‌ها ، ساکن می‌شوم
@@@
من سکوت می‌کند
تن سکوت می‌کند
دم سکوت می‌کند
هردم سکوت می‌کند
در دَم سکوت می‌کند
@@@
کارگزارِ تن ، سکوت می‌کند

این آغاز طلوع سکوت است
@@@

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 23, 1401

    سلام و درود

    عالی ترین چیزها سکوت است
    آفرین
    کاش همه سکوت کنیم

    در پناه خدا… 🌿👏👏👏👌🌹🌿

  2. زهرا آهن

    مرداد 23, 1401

    درود بر شما
    نکته ظریفی بود
    سپاس از اینکه این اثر را به هموندی گذاشتید🌷🌺

    • محمد جواد منوچهری

      شهریور 23, 1401

      درود بی پایان بر مهربانوان ایران‌زمین
      اکثراً شاعران بصورت انرژیکی، درهم تنیدگی انرژیک دارند.
      و این رو بسادگی میشه در تشابه ادراکی و شهودی برخی از سروده‌هایشأن نظاره کرد،
      حتی آنانکه در موقعیت های جغرافیایی جداگانه، حضور دارند.
      🌹🌹🌹

    • محمد جواد منوچهری

      شهریور 23, 1401

      نیرو به همراهتان باد
      🌹🌹🌹

    • درود و سپاس بر دوست عزیز و گرامی 🌹🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 23, 1401

    سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا