🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرا آغاز کن

(ثبت: 255918) بهمن 18, 1401 

 

پروردگارا
هدیه‌ای که خود، به من داده‌ای ،
” خود ” برایم حفظ کن

من ناتوانم
و تو توانایی

من نادانم، و تو دانایی
و تو بهترین و برترین،
کشف و معمایی
و تو در زیباترین تصویر خود،
معنا و مفهومِ و اصل معمایی

مرا آغاز کن ،
وجودم را رها مکن
مرا بخاطرِ مردمان ، بسپار
بگذار که بدانند من رهگذرم
و روزی از اینجا هم باید بگذرم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا