🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمد جواد منوچهری شیرازی

 

چه بودیم و چه کردیم و چه گشتیم

تک بیت

خوانش: 123

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

در حال خود حاضر شوی

سایر

خوانش: 198

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

نسل فردا، نسل تو

ترانه

خوانش: 86

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

خوانش: 77

سپاس: 0

 

امشبی را که درآنید غنیمت شمریدش

خوانش: 112

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

این زندگی نیست که از او دلگیرم

این تن و

شعرنو-نیمایی

خوانش: 147

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 2

 

گفتم خدا در شهر غم بُردی مرا

شعرنو-نیمایی

خوانش: 131

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

 

سکوت می‌کنم ، سکوت می‌کنم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 118

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

شعرنو-نیمایی

خوانش: 164

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

به خود دیدم میان این همه آشفته حالی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 174

سپاس: 1

شعرنو-نیمایی

خوانش: 146

سپاس: 0

 

چند گاهی است که در پی “اکنون و جهانم”

شعرنو-نیمایی

خوانش: 167

سپاس: 0

 

سالی که نکوست ، از توصیف بهارش پیداست

سایر

خوانش: 195

سپاس: 1

 

در این زمان و این جهان از بهر چیستم، جان شیرینم بگو

سایر

خوانش: 204

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

می‌دمد مرگ دمی، در تن و جانم ببرد

خوانش: 239

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

آنکه ناظر بر من و حال من و فال من است

شعرنو-نیمایی

خوانش: 186

سپاس: 0

تعداد نظر: 2