🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نسل فردای من و تو

(ثبت: 260062) خرداد 1, 1402 

 

نسل فردا، نسل تو
نسل زیبای بیان من و تو

نسل پویای من و تو
نسل پرمهر ثریا ست

نسل شاگردان و استاد
که ‌شوند به دستت استاد

نسل وحدت، نسل سُرنا
نسل پویایی و معنا شدنِ ما

نسل ایمان و توکل
نسلی که تو باشی و کُل

نسلی که به جا میذاشتیم
قاضی‌هاش رو بر می‌داشتیم

نسلی که “اهوره” کاشته
قاضی° نه، مرکبِ “یاری” گذاشته

نه اینکه قاضی‌ها رفتن
همه هستن، سرجای خود نشستن

اینجا پُست‌ها همه رفته
هر که جای خود نشسته

نسل امروز همه خسته‌اند
ولی با امید نشسته‌اند

نسل ناظر، نسل حاضر
همه گِرد هم نشستند
پای این صحنه حاضر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدجواد منوچهری

    خرداد 11, 1402

    سلام و عرض ارادت شاعر عزیز همنام
    خوشحالن از حضورتان
    بی زحمت جهت تمایز از حقیر لطف کنید در این سایت و سایت های دیگر عبارتی مقابل اسم شریفتان قرار دهید

    بنده مدرس عروض و قافیه هستم
    این شباهت نام و نام خانوادگی و کمی چهره ،دردسرهایی برای حقیر بین دوستان ایجاد کرده است
    ممنونم اگر محبت فرمایید

  2. درود و سپاس فراوان خدمت دوست عزیز و گرامی
    اطاعت امر شد جناب منوچهری عزیز🌹🌹🌹
    خوشحال میشم اگه در این مسیر بنده رو راهنمایی بفرمایید