🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت

(ثبت: 247778) اردیبهشت 28, 1401 

 

سکوت می‌کنم اما،،،
چشم‌هایم،
-[هنگامِ دیدار]
حرف‌های تلمبار شده‌ام را
خوب بازگو می‌کنند!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 28, 1401

    سلام
    امروز انگار صحبت از نگاه است
    و دخترانم چه زیبا می سرایند سکوتش را
    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 30, 1401

      🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  2. صفا یغمایی

    اردیبهشت 28, 1401

    درود
    افرین
    زیباست

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 30, 1401

      🙏🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا