🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت…

(ثبت: 255687) بهمن 12, 1401 

 

بغض کرده شبیه هوایی تلخ
خسته مثل سقوط شده بود!

با خودش هم نداشت سر حرفی
او دچار سکوت شده بود…

 

◽شاعر: سیامک عشقعلی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا