🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت

(ثبت: 259180) اردیبهشت 13, 1402 

 

سکوتت را بشکن
بگذار که از لب هایت شعر بچینم
و چند شاخه بیت تقدیمت کنم
تنها پناه من هم آغوشی واژه هاست
تا عشق را برایت معنا کنم
و تو را با مهر بخوانم
حرفی بزن چیزی بگو
سکوتت را بشکن
که دلم
فریاد می خواهد

 

#مجید_رفیع_زاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1402

    سلام

    خیلی عالی و زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • مجید رفیع زاد

      اردیبهشت 13, 1402

      سلام و درود بر شما جناب استاد خراسانی عزیز
      خیلی متشکرم از توجه شما
      سلامت باشید
      🙏🌺🌺

  2. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 13, 1402

    احسنت زیبا سروده اید
    گاهی سکوت فریادی در بند است .
    در پناه خداشادکام باشید
    🙏🌺🌸🙏🌺🌸🌿🍃

    • مجید رفیع زاد

      اردیبهشت 13, 1402

      درود بر شما خانم خیاط پیشه بزرگوار
      بسیار سپاسگزارم از حضور سبزتان
      به مهر خواندید
      🙏🙏🌹🌹

  3. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اردیبهشت 13, 1402

    بشکن سکسکهٔ سکوت را
    لبالب چینشِ لب‌سارت
    دعوت شود
    به غسلِ تعمیدِ چند شاخه شعر!

    واژه‌ها هاج و واج
    بی گناه
    بی کیِ پیراهنِ آغوش
    خاموش
    ریلِ دفتر را سیاه
    پاپیِ سوتِ قطارِ نگاهت
    قطرانِ قطره‌اند!

    حرفی را باد
    ریز ریز
    روحِ چیزی را شاد کن
    بخارانی اگر چانهٔ فکر
    تبرِ عکسِ پرسنلیِ فریاد
    شگفتی شکافتِ سکوتِ قاب را
    می‌زند پارو!

    قایقِ باج‌گیرِ محتاجم
    نیلوفرِ عایقِ عشق!

    #مجید_رفیع_زاد

    • مجید رفیع زاد

      اردیبهشت 14, 1402

      درود بر شما استاد لاهیجی بزرگوار
      قلمتان همیشه سبز
      بسیار سپاسگزارم از حضور پر مهرتان
      و محبتی که به بنده داشتین
      🙏🙏🌹🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا