🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سگبازم

(ثبت: 240183) تیر 7, 1400 

 

 

تقدیم به همه ی عزیزان سگباز
که سگ را به عضوی از خانواده ی خود تبدیل کرده و به این هویت تحسین برانگیز سگی، افتخار می کنند.
باشد که باکلاس شویم!

سروش 1.
من که این قدر خوشگل و نازم
این همه عاشقانه پردازم.
پایگاهم چهارپا دارد
کیستم؟ برمَلا کنم رازم؟
سگبازم.

سروش 2.
ژست من، مایه ی کلاس منی
بازدارنده ی هراس منی
عشق این قلب آس و پاس منی
مست این واق واق واق، منم.

سروش 3.
بهترین و یگانه همخانه!
خانه ی جان به نام جانانه
می شد ای کاش! ثبت رسمیِ من
می شدم باکلاس و یکدانه
سگ من، جان من!

سروش 4.
خوب شد این سگ گرامی هست
این قشنگ نجیب نامی هست
چاره ی هرچه ناتمامی هست
و سر انجام، باکلاس شدیم.

محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 7, 1400

    سلام

    دوتا سگ نگهبان دارم و عاشقشونم
    ممنونم از شعر های زیبای تان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • سلام و درود و سپاس و ارادت،
      استاد عزیزم جناب بابا طارق ارجمند،
      بله، و البته منظور بنده، سگ های نگهبان نبود.
      در پناه خداوند بی همتای مهربان، تندرست و پیروز باشید!

      ❤️🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤️

  2. سلام و ارادت🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا