🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیاهی

(ثبت: 231725) شهریور 28, 1399 

– سیاهی:

از شب بیزار بودم
ناگهان،
نگاهم به نگاهت افتاد!

#لیلا_طیبی (رها)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 28, 1399

    چه عاشقانه ظریف و زیرکانه ای

    درودها بر شما بانو طیبی عزیز

    سپاس بسیار از مقالات پژوهشی تان درباره شاعران مختلف

    روز شعر و ادب فارسی با پوزش تاخیر بر شما بسیار مبارک

    🌹🌹🌹👏👏👏

  2. اکبر رشنو

    شهریور 28, 1399

    درود بر شما

    خیلی خوب و🌺🌺🌺🍃

  3. امیر جلالی

    شهریور 30, 1399

    اینگونه آثار ، نکته سنجی های قابل توجه و جالبی در خود دارند.
    عاشقانه ای بود کوتاه و خواننده خود بایستی مابقی را می سرود و می خواند .
    زیبا بود نیز…
    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا