🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیاه جامه تنی را در آوری روزی

(ثبت: 222082) فروردین 5, 1399 
سیاه جامه تنی را در آوری روزی

 

به هوش باش شوی گوش پندهایی نوش
دُهل به دست اصابت چه خفته ای مدهوش

سیاه جامه تنی را در آوری روزی
رها ز قصه کلاغی چهل کلاغ ای گوش

ولی اله بایبوردی

17 / 11 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 5, 1399

    درود بر شما
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    ….
    مصداقی است که:
    …یستمعون القول و یتبعون احسنه
    🌹🍃🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 5, 1399

      سلام

      استاد معصومی مهر آفرین

      سپاس از همراهی تان

      تقدیمی : 🌸

      منتظر آن لحظه ای در انتظار
      شوق داری ، رؤیتی او را کنار

      یاد اویی کن به حوّل حالنا
      حدِّ تعیینی نباشد ،ای نگار

      ولی اله بایبوردی

      05 / 01 / 1399

      🌷🌿🌺🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا