🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیل

(ثبت: 6091) خرداد 12, 1397 
سیل

کوچ

از پرستویی چشمانت

آغاز…

همه اش  چکامه بود زیربا ل

رود

عطش عاشقانه ترین رفتن را

می نواخت

دردل دره وگوش کوه

باد  حباب می آراست

و

من  جز سیل  سر آمد نگاه  تو  نبودم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):