🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیگار

(ثبت: 237735) فروردین 13, 1400 
سیگار

 

همدم شبهای من سیگار می‌باید نوشت
هر نخ آنرا غم و پیکار می‌باید نوشت

بی‌صدا من در نبودت زار با این ساختم
جنگ شبهای فراق یار می‌باید نوشت

می‌شود سیگار را داروی درد سینه خواند
سر طبیب این دل بیمار می‌باید نوشت

نقش چشمان قشنگِ دلربایت را به خواب
تا تصور می‌کنم، بسیار می‌باید نوشت

دیر سالی می‌شود من در هوایت زنده ام
زنده‌ام را، هر نخ سیگار می‌باید نوشت

غلام الله حافظی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درودها شاعر زیبا قلم،بسیارزیبا
    قلمتان نویسا👏🏻👏🏻👏🏻🍀💐🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا