🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هدر شود

(ثبت: 236859) اسفند 17, 1399 
هدر شود

 

اینجا اگر ترانه بگویی هدر شود
تک بیت شاعرانه بگویی هدر شود

در کشوری که بوی کفن می‌رسد مدام
صد شعر عاشقانه بگویی هدر شود

اینجا اگر غزل بسرایی و خون نداشت
دیوان عارفانه بگویی هدر شود

حتی به رسم لیلی و مجنون گذر کنی
از عشق منصفانه بگویی هدر شود

اینجا نمادِ عشق به چشمم نمی‌رسد
حقا که دلبرانه بگویی هدر شود

غلام الله حافظی

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 17, 1399

    🌹🌸💐🌻🌷🌺🏵️

  2. طارق خراسانی

    اسفند 18, 1399

    سلام

    باید صبور بود و به دفتر غزل نوشت
    باشد که شام تیره عزیزم سحر شود

    زیبا بود

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿

  3. مدینه ترکاشوند

    اسفند 18, 1399

    رقص قلمتان ستودنیست استاد
    هزاران درود
    🌼🍁🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا