🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا..

(ثبت: 237207) اسفند 28, 1399 

 

دنیای من چقدر تماشایی می‌شود
وقتی ترا به شعر صدا می‌زنم.. بیا

حافظی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 28, 1399

    سلام

    بیا رفیق که تقسیم عادلانه کتیم
    جهان و هرجه در اوهست از تو، یار از مت
    حیدر یغما شاعر خشتمال نیشابوری

    در پتاه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. حسین شیرکوند

    اسفند 28, 1399

    🌷🌺🌻🌼🌹🌸🏵️

  3. کاوه ایزدیار

    اسفند 29, 1399

    👏👏👏👏👏
    🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا