🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاباش

(ثبت: 231424) شهریور 17, 1399 

 

اگر!
نفس را
دریغ بداری از مهربانی
می رود در قفس
و
یا
سهم
شاخکهای نامریی کرونا می شود
یا چیز دیگر
از
یکبار حتی بیشتر
آن قدسیت ،
عمیقم باش
اکسیژن شاباش
هرچه زودتر
به سلول سلولم
چون آفتاب یقین
به سایه سارهای هزار تردید
بتاب ، بتاب …!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 17, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  2. مهناز نصیرپور

    شهریور 19, 1399

    شاخکهای نامریی کرونا
    درود بر شما استاد🌹🌷

  3. مینا یارعلی زاده

    شهریور 28, 1399

    اکسیژن شاباش
    هرچه زودتر
    به سلول سلولم
    چون آفتاب یقین
    به سایه سارهای هزار تردید
    بتاب ، بتاب …!

    به به! درودها و دست مریزادها استاد
    👏👏👏👏👏👏🍃🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا