🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاخه ای صبح

(ثبت: 221555) بهمن 6, 1398 
شاخه ای صبح

 

وقتی
شاخه ای طلوع
گوشوار گل می شود
تو هم
عطری از زیرکی زندگی
به من بیامیز و بزن
ریتمی از گامی پر از فهم عزیز یاسمن
یا لبخندی
شبیه لبان خورشید ارجمند
در سرودی سپیداندیش بلند
در لاله زار گوش ستیغ،
یا شاخی از ارغوان بودن
که در باداباد می رقصید و گلرنگ
و
اگر
فصول که در دستان توست
بر دل می ریخت کمی از بهارم
خیلی بهتر
در خم خوبان چوگانت
می دوم از سر
از نو می روییدم سر به سر
سلول سلول جوانه ی آویزانم
با شاخه ها و گلبنان سرخ تر ، بغل بغل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 9, 1398

    سلام و احترام،
    از شما بزرگوار دعوت می شود تا با نقد و رأی خود،
    (ادامه ی ) کارگاه سوم را رونقی بیش تر ببخشید.
    سپاس
    http://sherepaak.com/221513/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا