🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاد هستم

(ثبت: 247824) اردیبهشت 30, 1401 
شاد هستم

 

وقتی تو با من همصدایی، شاد هستم
تا عشق ورزم در دعایی شاد هستم

وقتی تو باران می شوی بر برگ برگم
چون باغبانِ کبریایی، شاد هستم

دنیا به جانِ تو به من عمری جفا کرد
وقتی تواَم دور از جفایی، شاد هستم

گقتم خدایا هدیه ای خواهم، تو را داد
چون هدیه ی خوبِ خدایی شاد هستم

دیدم رها از بندهای این جهانی
ای آفرین، تا تو رهایی شاد هستم

فرهادم و می آیم آخر نزد شیرین
روزی که رو را می نمایی شاد هستم

گفتم که پایم باش و محکم در کنارم
دیدم به هر کارم که پایی شاد هستم

بداهه
29 اردیبهشت 1401

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    اردیبهشت 30, 1401

    گفتی که میآیی در این شکی ندارم
    تا بامدادی که بیایی شاد هستم
    ◇◇◇
    درودهای فراوان
    حضرت استاد خراسانی نازنین
    غزلی شیدا، صمیمی و امیدگرایانه است
    زیبا و بسیار دلنشین

    شادمانی کن که جانان می رسد
    صبح فردای درخشان می رسد
    عمر کوتاه خزان طی می شود
    نوبت فصل بهاران می رسد
    …بداهه

    🌿🌺🌿🌺🌺

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 30, 1401

      سلام بر امیر بی نظیرشعر پاک

      ضمن سپاس از حضور گرم و بداهه ی زیبای تان در خضوص غزل اخیر شما این نوشته را هم در ذیل آن غزل زیبای تان گذاشتم و هم اینجا که دوستلن بخوانند.

      سلام استاد
      در خصوص این بیت زیبای غزل اخیر شما :
      بر ساقه ی ظلم اگر تبر بود
      دستی بفشان و دسته ای باش
      الان با عیال که صحبت کردم ایشان چون ادیب هستند و ادبیاتی،
      گفتند این مصرع شاهکار است.
      و اضافه کردند بی شک این شاعر ادیب توانایی ست
      نظر ایشان :
      اگر تبر را برای نابودی ساقه ظلم دیدی برای آن تبر دسته باش و تو هم او را یاری کن.
      استاد غزل شما شاهکار بزرگی است درودتان

      دز پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

      • علی معصومی

        اردیبهشت 30, 1401

        سلام حضرت استاد
        خاکسار عزیزانی همچون جنابعالی هستم
        و بی گمان می اموزم از ساحت ادبتان
        سپاس که مجال ارزشمندتان صرف هذیانی ام شد
        سلام نرا به بانوی ادیب و همسرمحترمتان برسانید
        دعا گوی وجود شریفتان هستم
        ◇◇◇
        🍃🌺🍃🌺🍃
        در پناه خدا

  2. مهدی فصیحی رامندی

    اردیبهشت 30, 1401

    سلام و درودها
    دیدم رها از بندهای این جهانی… 👏
    زیبا بود جناب خراسانی

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 30, 1401

      سلام جناب فصیحی

      سپاس از مهر نگاهتون
      ارادتمندم

      در پناه خدا 🙏🌹

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 31, 1401

    درودها بر شما استاد گرامی ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 31, 1401

    سلام و درود و ارادت، خدا قوت ❤️🙏

  5. سیاوش آزاد

    خرداد 1, 1401

    سلام شادکام باشید

  6. فریده مهین پور

    خرداد 2, 1401

    سلام جناب خراسانی ارجمند
    اثر زیبایی از جناب عالی خواندم و متاسفم که نظرتان ذیل شعر یکی اشعارم اشتباها حذف شده است .شادی اتان مستدام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا