🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شام غریبان

(ثبت: 231067) شهریور 8, 1399 
شام غریبان

شام غریبان

آن آهوان که پای گریزان نداشتند
راهی بسمت دشت و بیابان نداشتند

آنشب که آشیانه شان گُر گرفته بود
جز شعله ای بگوشه دامان نداشتند

ای شور آسمان غزل! خاک بر سرم
حتی مجال ساحت باران نداشتند

پاهای خون چکان غزالان در به در
فرشی به غیر خار مغیلان نداشتند

قومی برسم آن که غنیمت گرفته اند
حتی به بال چلچله ایمان نداشتند

در عهدشان وفا و محبت غریبه بود
آنان که پا به حلقه پیمان نداشتند

آتش زدند شاخ و بری شب گرفته را
در لحظه ایکه شمع چراغان نداشتند

آنان مگر به کیش کدامین قبیله اند ؟
رسمی به نام شام غریبان نداشتند؟!

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 8, 1399

    درودها استاد گرانقدرم

    شعر بسیار زیبایی است

    فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به شما تسلیت و تعزیت عرض می کنم

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 8, 1399

    سلام و درود
    بسیار عالی است
    شادکام باشید
    سلام بر حسین(ع)
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. رسول رشیدی راد

    شهریور 8, 1399

    باسلام و درود خدمت شما عزیز دل
    تسلیت عرض میکنم ایام تاسوعا حسینی (ع) را
    اجرکم عندا…
    🌹🌹🌹🌷🌷

  4. محمدعلی رضاپور

    شهریور 8, 1399

    سلام و درود
    احسنت
    اجرتان با امام حسین ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا