🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاه خراسان

(ثبت: 232574) مهر 25, 1399 

 

امشب حرمت کنج دلم ولوله دارد
بیچاره دلم با غم خود هی گله دارد

با گنبد مینای تو ای شاه خراسان
این دل هوس هی هی و هم هلهله دارد

تشنه لبم و دیده به یک جرعه ی نابت
تو ساقی و می در کف تو مشعله دارد

شوق سرکوی تو مرا خوانده و انگار
این خانه یکی سرور با حوصله دارد

یا ضامن آهو به پناه آمده ام باز
نازِ تو خریدار و غمت هروله دارد

بر پنجره فولاد تو آویخت نگاهم
با هر نگهی غمزه ی تو مسئله دارد

ای حضرت شاهان که گدایان تو اینجا
آورده بسی نامه و هم صد گله دارد

دیگر تو مران از در درگاه کریمت
بیچاره مزینانی هزار مشغله دارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 25, 1399

    درود ها بر شما
    جناب مزینانی عزیز

    🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿
    بسیار زیباست

  2. رسول رشیدی راد

    مهر 25, 1399

    🌹🌷🌸🌸💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا