🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علی مزینانی عسکری

 

آخ که دلم پر می کشه بازم بیام تو حرمت

مثنوی

خوانش: 91

سپاس: 2

 

ای خوشا میخانه ای امشب گشوده می شود

خوانش: 186

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

مراست استخوانی در گلو مانده

سپید

خوانش: 185

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

 

امشب حرمت کنج دلم ولوله دارد

خوانش: 265

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

افسوس که این قافله، سالار ندارد

قصیده

خوانش: 227

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

 

آی آدمها که بر مسند نشسته شاد و خندانید

شعرنو-نیمایی

خوانش: 357

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

سلام شهزاده ی شهر مدینه

مثنوی

خوانش: 223

سپاس: 4

 

آن حسینی که تو را خوانده به مهمانی خویش

قطعه

خوانش: 2093

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

قربون گنبد طلات امام رضا امام رضا

مسمط

خوانش: 415

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

خدایا صد هزاران شکر غدیر را جلوه گر کردی

خوانش: 432

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

ایام سرور و جشن و شادی

مثنوی

خوانش: 411

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

در شبستان دلم نقش نگارین من است

خوانش: 188

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

 

امشب از عشق بگو بلبل شیرین سخنم

خوانش: 223

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

 

دلا ای نازنین یارا به امداد آمدم دیگر

خوانش: 557

سپاس: 2

 

دیده بر هر چه گشودم رخ زیبای تو دیدم

خوانش: 203

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

با تو قهرم ولی سخت پشیمان هستم

قطعه

خوانش: 148

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

مراست استخوانی در گلو مانده

سپید

خوانش: 215

سپاس: 0

 

عصمت الله وقت آن نیست که فریاد کنی

خوانش: 336

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

مست و مجنونم و آواره ی این کوی تو ام

خوانش: 169

سپاس: 6

تعداد نظر: 2

 

چرخ چاهی است و از دور دگر چرخ زنان

سپید

خوانش: 165

سپاس: 0