🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاکی ام

(ثبت: 13412) بهمن 7, 1397 

دسـت من نیســت اگـر محو تماشـای توأم
دل اسیـرت شــد و بـازیچـهء رؤیـای توأم
.
حاصـلِ نـاز دو ابـرو و دو چشمت به نظر
بی نهایـت شــد و من غـرقِ معمـای توأم
.
فرمِ موهای تو موّاج و خروشان شد و من
رود بی تـابـم و چــون در پیِ دریـای توأم
.
من به هر ســازِ تو رقصیـدم و قانع نشدی
کیش و ماتِ هوسِ شـاید و امـّای توأم
.
شاکی ام قصد شکایت زده امشب به سرم
زخمـــی آمـــدن و رفتــنِ بیجـای توأم
.
علیرضا آرین مهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا