🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاید باید بمیریم

(ثبت: 231194) شهریور 11, 1399 
شاید باید بمیریم

 

شاید باید بمیریم
تا درک شرافت خاک
تا لطافت سبز خاک
شاید عزرائیل نمی دانست
که شیوع یک دروغ
هرگز
تا ذوب سنگ و خاک نمی ایستد
و پیامبران
همه در جای پای یکدیگر
آیه نمی کاشتند

شاید باید بمیریم
تا روزی
شعری در منظومه ای دیگر
ما را پیدا کند
که معشوق هایش
رانده از بهشت نباشند
و جهنم رویاهایش
لبهای هیچ آتشفشانی را
نبوسیده باشد
شاید…..
.
.
#مستانه _دادگر
#ماهور
#شعر _زیتون

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 11, 1399

    شاید باید بمیریم
    تا روزی
    شعری در منظومه ای دیگر
    ما را پیدا کند
    که معشوق هایش
    رانده از بهشت نباشند
    و جهنم رویاهایش
    لبهای هیچ آتشفشانی را
    نبوسیده باشد
    شاید…..

    درود مستانۀ دادگر عزیز
    زاویۀ دید بکر و زیبایی دارد این شعر
    که دعوت به تفکر می کند

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام بر دوست مهربانم…. و سپاس از توجه تان❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️شادکام باشید نازنینم.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا