🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبِ عشق

(ثبت: 256297) بهمن 26, 1401 

 

سر بر سینه ات
از هولِ هراسِ دنیا
به سانِ تشنه ای ملول
گلبن گرفته از گلوگاهِ شهد وُ شراب
مست از نوشینیِ می
مدهوش از سیمینی ساغر
در آغوشت
شبی …. مشقِ عشقم کرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 26, 1401

    سلام و درود

    عاشقانه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌❤️🌱

  2. غلامحسین جمعی

    بهمن 26, 1401

    درودو سپاس بزرگوار زیباست

    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا