🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبیهِ دستِ گرفتارِ در حنا مانده…

(ثبت: 3286) بهمن 15, 1395 
شبیهِ دستِ گرفتارِ در حنا مانده…

شبیه دستِ گرفتارِ در حنا مانده
میانِ بهمنِ کوچِ تو عشق، جا مانده

تو رفته ای و به امیّدِ کشفِ روزنه ای
تمامِ قد ،نگران دست در دعا مانده

برای درک حقایق همیشه کور و کر است
کسی که عشق چشیده ست و مبتلا مانده

دوباره رخت عروسی به تن کشیده زمین
میان کوچه ی برفی دو ردّ پا مانده…

دلم به میل خودش رفته تا قدم بزند
دوباره شب شده این خیره سر کجا مانده!؟

گمان کنم که قرار و مدار و خاطره ای
میان برف دل انگیزِ کوچه ها مانده

و باز پای  قرارش نشسته یخ زده است
امان ز دستِ دلِ مبتلایِ وا مانده

طبیب آمد و دید و سپس جوابش کرد
دلی که بعد تو بی رحم ،در کما مانده

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):