🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبیهِ هیچ شدم

(ثبت: 1276) فروردین 31, 1395 

 

خبر شدند همه، بت پرستم الا تو
بیا که از همه عالم گسستم الا تو

به تیغ سرزنشم می زنند هشیاران
که عهد هر که بگویی شکستم الا تو

هزار حیف و صد افسوس دارم از آن روز
که خیره بر در یاری نشستم الا تو

در عمق باغ بهارم گلی ست بی مانند
غریق عطر تو ام از چه مستم الا تو

دری گشوده نمانده درون خلوتگاه
به روی هر دو جهان در ببستم الا تو

به ذکر اعظم تو لا اله الا تو
شبیه هیچ شدم من که هستم الا تو

 

 

 

 

نظرها
  1. مينا امينی

    اردیبهشت 1, 1395

    مهربانوی عزیز

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 1, 1395

    سلام و درود

    عیدتان مبارک

    شما از شاعران بزرگ  و مفاخر وبسایت شعر پاک میباشید

    به وجودتان افتخار می کنم.

    این غزل جاودانه ی تاریخ خواهد شد.

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 1, 1395

      سلام و سپاس بیکران

      فرا رسیدن  زادروز  فرخنده ی حضرت علی علیه السلام 

      و روز پدر را پیشاپیش به شما پدر عزیزم تبریک و تهنیت عرض می کنم

      جاودان مهر شماست در قلب یکایک فرزندان تان

  3. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 1, 1395

    سلام مهربانم

    بسیار عالی بود

    مرحبا عزیز

    عیدت مبارک

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 2, 1395

      سلام بانو نگار عزیزم

      تشکر

      عید شما هم مبارک

  4. فرزاد امین اجلاسی

    اردیبهشت 2, 1395

    درودها بانو

    بسیار زیبا و پخته هم در کلام ، هم در معنا و هم در تصویر

    ردیفی بسیار زیبا و و خوش نشسته در قالب شعر

    پاینده باشید

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 2, 1395

      سلام برگرانقدر استادم

      خوشحالم که مورد تایید و پسندتان واقع شد

      همچنان می آموزم زیر سایه ی پر مهرتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا