🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبیه به تصور تو

(ثبت: 221780) بهمن 10, 1398 
شبیه به تصور تو

 

کاش
میشد
شبیه به تصور
تو
در امتداد
ترس بریده ای
که
همه ی سهم بچگانه ام را
در جیبهایم میریختم
سادگی آینه را
باور کرد
و
جای خالی دستهایت را
برای خواندن
همه ی چشمهای بسته
با مدادی نوشت
که
تا همیشه پاک نمیشد
حیف
که
خیلی روزها گذشته
خیلی روزها

حامی شریبی

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 10, 1398

    سلام

    استاد ارجمند جناب شریبی عزیز

    سلیس و روان …

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌈

    دور از کاشی اگر تصویر را
    لوح دل رسمی کنی لا محوها

    باوری عینی ، یقینی باوری
    هر چه را رؤیت تجلّی هر کجا

    ولی اله بایبوردی

    10 / 11 / 1398

    🌸🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸🌸

    • حامی شریبی

      بهمن 11, 1398

      سلام
      سپاس از حضور صمیمی و سراسر مهرتان جناب استاد بایبوردی گرامی
      همیشه ی حضور و بنده نوازیت افتخاری ست مهرگان استاد مهر آفرین 🌹❤️🌹

  2. مينا امينی

    بهمن 10, 1398

    درودها بزرگوار
    بسیار زیبا دکلمه کردید
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر
    💐🙏

    • حامی شریبی

      بهمن 11, 1398

      سلام
      بربانوی شعر خوبیها
      حضورتان هوای خوب تازگی ست
      که به آن افتخار دارم
      مهرتان مستدام
      مهربان 🌹🌹

  3. مهتاب ایزدسرشت

    بهمن 10, 1398

    سلام احسنت استاد
    عالیست👏

    • حامی شریبی

      بهمن 11, 1398

      سلام
      بر احساس نازک دل
      بانوی خوب قلم
      عطر حضورتان
      افتخاری ست
      پاینده باشید گرامی 🌹🌹

  4. علی معصومی

    بهمن 11, 1398

    درود و ارادت
    جناب شریبی نازنین
    روزگارت خوش
    خاطراتت شیرین
    قلمت رقص کنان مثل نسیم
    خامه ات ململ دلهای لطیف
    اینهمه چیز کمی نیست
    که داری آن را
    نتو به هر که چامه خواندم بودی
    مثل تصویر پر از ساقه سبز
    که خدا یارت باد
    🌺🌸🌺🌸🌸🌿🍃

  5. حامی شریبی

    بهمن 11, 1398

    سلام و صد درود
    بر همراهی مهرتان جناب معصومی نازنین
    چه زیبا
    پیچک سبز واژه های مهرتان را
    آذین بند دل و سرایمان میکنید بزرگوار و ارجمند
    دلت تا همیشه ی صبح
    درخشان و تابان باد
    گرامی

    🌹

  6. مینا یارعلی زاده

    بهمن 12, 1398

    🙏🙏🙏
    🌿🌹🌹🌷🌹🌹🌿

  7. حامی شریبی

    بهمن 12, 1398

    سلام
    درود بر بانوی خوب شعر
    ممنونم
    که هستید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا