🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبیه هیچ

(ثبت: 257976) فروردین 14, 1402 

 

نه خواب بود، نه دلواپسی، نه بیداری
چقدر پلک زدم بر مزارِ هشیاری

هزار آیۀ اندوه را غزل خواندم
درونِ غلظتِ تاریکیِ غم‌آواری

دوباره‌های من از بوی ابر، لبریزند
دوباره‌های نفس‌گیرِ درد و دشواری

نسیم، رو به تکامل دوید در تنِ باد
سقوط کرد شب از ارتفاعِ بیداری

شبیه هیچ شدم در تشابهی موهوم
شبیه بُهت، شبیهِ جنونِ ادواری

 

 

 

 

نظرها
  1. عباس خوش عمل کاشانی

    فروردین 14, 1402

    درود و دستمریزاد استاد دادویی عزیز وفرزانه.🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    • امیر دادویی

      فروردین 14, 1402

      قربونتون برم نازنین روزگاریست که با ریگ روان همسفرم میروم راه و زمقصد خبری نیست مرا

  2. طارق خراسانی

    فروردین 14, 1402

    سلام رفیق خوبم
    مانند همیشه عالی ست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌱

    • امیر دادویی

      فروردین 14, 1402

      ممنونم جناب طارق سپاسگزار محبتتان هستم

  3. غلامحسین جمعی

    فروردین 14, 1402

    درودو سپاس بر استاد فرهیخته و معززم
    جناب دارویی

    هزار آیۀ اندوه را غزل خواندم
    درونِ غلظتِ تاریکیِ غم‌آواری

    دستمریزاد عزیز بزرگوار

    دلنشین و زیبا و دوست داشتنی در خور توجه و تامل
    است عزیز بزرگوار

    🙏🙏🙏👏👏👏👏🙏🙏🙏

    • امیر دادویی

      فروردین 14, 1402

      عرض ادب خدمت جناب جمعی بزرگوار به مهر خواندید نازنین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا