🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 14 
  1. میرزایی

    تیر 25, 1398

    سلام و درود بانو

  2. درود بر بانوی فرزانه

    🌺🌺🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    تیر 25, 1398

    سلام بر مهتاب از جان عزیز ترم
    بانوجان چقدر خوشحالم کردید
    خیرمقدم عزیز 🌿🌺❤️

    سپیدی کوتاه به بلندای آفتاب

    فدای تو طارق🌺

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  4. مسیحا ناجی

    تیر 25, 1398

    پدر پر از دلتنگی …..سلام استاد بانو درود بر شما

  5. فائزه ناظر

    تیر 25, 1398

    درودها بانو جانم🌺

  6. درود ها بانو

    تاریخ همچون یاد پدر گویاست …

    🌸تقدیمی :

    اگر، فرزند سهراب است ، رستم ، ناله ها دارد
    به شمشیرِ اَبَر قدرت ،خراب ایران و توران ها

    ولی اله بایبوردی

    💐💐🌸💐💐

  7. آرزو نوری

    تیر 25, 1398

    سلام و عرض ادب. زیباست.
    اما به نظر من ارتباط درونی شعر با این مثلث شما و مخاطب و پدر مغشوش است. آیا معشوق شبیه پدر است یا یادآور او؟
    جسارت مرا ببخشید.
    کلمات توانمند بودند که مرا به واکنش واداشتند

  8. پانته‌ آ عسکری

    تیر 25, 1398

    سلام و عرض خوشامد
    همراهی ارزشمند و حضور روشنی بخش شما مایه مسرت است
    🍃🌸🍃

  9. تیر 25, 1398

    ” و تو
    دلتنگی تاریخی هر شب من ”

    … باری به نظر من در این کوتاه:
    پدر
    بله یعنی فوق ستاره ای که برای برون رفت از هر تاریکی، راه ها را برایم روشن می کند و فتح هر خانی را تا سحر آسان…

    درود بانو به شعر پاک خوش آمدید…

    … وقتی چوُ افتاد که حضرت امام علی ع را در محراب مسجد شهید کرده اند، کوفیان کوته فکر می گفتند مگر علی نیز نماز می خوانده…؟!

    روزی آخر نقاب ها را
    کنار می زنم و به روی
    دیو
    سیرتان، نیش خند!!!

    پ…..

  10. جواد مهدی پور

    تیر 25, 1398

    سلام بر بانو ایزد سرشت گرامی

    مقدمتام گلباران
    به جمع دوستان پاک خوش آمدید

    خیلی خوشحالم از زیارتتان در این انجمن پاک

    شعر زیبایی سرودید

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🍃💐💐💐💐🌸

  11. اساتیددلبند،هنرمند وارجمندم
    چشمم ازدیارتان همیشه روشن
    ومایه سرافرازی وسربلندی زندگیم….
    هماره چون آفتاب درخشان بتابید
    ومایه دلگرمی وپیشرفت روزافزونم
    به دیده منت، دیدارتان غنیمت
    ازته قلب دوستدارتانم
    م. مهتاب

  12. علی معصومی

    تیر 25, 1398

    💐🌹🌹🌹شادکام باشید

  13. سلام گرامی
    خوش آمدید

    🌿🌺🌺🌺🌺🌺🍃

  14. امیر جلالی

    تیر 26, 1398

    اینکه دلتنگی را به تاریخ پیوند زدید و اینکه تاریخ دلتنگی را در لباس و قامت شب نمود داده اید بسیار اثر گذار بود .
    از تاریخ ، جز دلتنگی هایش چیزی یادم نیست
    و هر شب دلتنگی هایم را در تاریخ جستجو می کنم…
    اثر بسیار زیبای شما را خواندم و بسیار بهره بردم. درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا