🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب قدر

(ثبت: 4278) خرداد 25, 1396 

ای غافر مستعان ذوالعرش بصیر

با شوق به سویت آمدم اما دیر

سوگند تورا به حق اولاد علی

دراین شب قدر توبه ام را بپذیر

محمدعلی ساکی

از رباعی های گل دم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):