🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب یلدا …

(ثبت: 254060) آذر 27, 1401 
شب یلدا …

شب یلدا …

جشنی بـه پـا شد وقت رویــایـی است
شب شب طـــــولانی و یلــــدایی است

لحظه خوش و سفره پراز برکت است
هرکه به رسمش بانی و حـرکت است

دیده گـران است و بزرگ مهتر است
واژه دراز است و دل دفتـــــــر است

گـرد همند لحظه شادی خــوش است
هــر که دگــر فکر کند ناخـوش است

مست و سرور و جشن یلـــــدایی اند
رسم ادب عـــــاشق و دریـــــایی اند

لحظه که طـــولانـی و همـــراهی شد
بهــره شــویم شب شب یلـــدایی شد

خنده رسید برلب و امشب صفاست
غصه پرید امشب و امشب صفاست

رسم ادب حکــم که مهمــان شـویم
جمله به دست بوس بزرگان شویم

قصــه شـده دفتــــر نـــوپــایــی ام
زنــده شـده خاطـــــر رویــایــی ام

***
میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 27, 1401

    از شعر یلدایی شما بهره بردم

    زیبا ست

    زنده باشید

    💐🙏👏👏👏👏🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    آذر 27, 1401

    سلام و درود و ارادت
    به سلامتی

  3. مهرداد مانا

    آذر 28, 1401

    ما که یلدا نمی گیریم امسال و سوگوار شهیدان این چند ماهیم . اما یلدای شما مبارک و بی اندوه

  4. درود بر شما گرامی🌷

  5. نسرین حسینی

    دی 5, 1401

    درود برشما شاعر ارجمند

    شادیاتون یلدایی🌺🍃🌺🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا