🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شتابان می گذرد..

(ثبت: 248165) خرداد 10, 1401 

 

شتابان می گذرد این زمانه فانی
عمرمان مغلوب است به فردا
ردپاهای دیروزمان در حال محو است
ردپای فردایمان بی نشان است
چشم به لحظه خوش کرده ایم
روزگارمان بدین محو بعجله می گذرد
خاموشی و روشنی های این گیتی
آزمونی است برای کشف گذرگاه
جان و دلهایمان پیوسته و گسسته
در مسیر است و در سپری حیات…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):