🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شدم حیران چشمت

(ثبت: 232923) آبان 7, 1399 

 

در باغهای روشن خندان چشمت

گل ریخته بر ارغوان باران چشمت

هوش از سر من می برد عطر نگاهت

وقتی که یک شب می شوم مهمان چشمت

داس درو دارم میان کشتزارم

هرگز نمی ترسم به ده از خان چشمت

بیکارم اما محض سرگرمی دو ساعت

انگور می چینم به تاکستان چشمت

تو خنده کن تا جای غم شادی بریزد

از چشم ماه دختر خاقان چشمت

از عشق و مستی کرده دیگر بی نیازم

بیتی که یک شب خواندم از دیوان چشمت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 7, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 7, 1399

      سلام بزرگوار ممنونم سپاس از حضورتانشادکام باشید🌹🌿💐🌷

  2. مازیار نژادیان

    آبان 7, 1399

    درودها
    بسیار زیباو دلنشین سروده اید بزرگوار
    امید که هماره تندرست و نویسان باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 7, 1399

      سلام مازار عزیز متشکرمشادکام باشیددر پناه خدا🌿💐🌹🌿

  3. عظیمه ایرانپور

    آبان 7, 1399

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🍃

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 7, 1399

      سلام ایرانپور گرامی ممنونم در پناه خدا🌹🌿🌹🌿🌸

  4. جواد مهدی پور

    آبان 7, 1399

    عجب دعایی کردید !!

    تا روز محشر کاش سر گردان بماند
    هر کس به غیر از من شود حیران چشمت

    اینجوری که همه آینه ها سرگردان خواهند شد !

    سلام

    زیبا سرودید جناب عباسی عزیز

    لذت بردم از اثر خوبتان

    زنده باشید به مهر

    دورد هاا

    💐🙏💐

  5. کاوه ایزدیار

    آبان 8, 1399

    بسیار زیباست
    لذت بردم
    👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا