🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شرط

(ثبت: 211412) تیر 14, 1398 
شرط

توی ازدحام همه ی درد
اگر
تو نباشی و تبسّمت
همه چیز
بر من
شب می شود…
از شاخه ی شکوفایی
می افتد
در پاییز می رود..‌
می پژمُرَد
و مچاله و زرد
به کوچه ی بن بست می دود.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود استاد ارجمند

    مصداق : بی تو هرگز با تو برای همیشه …

    پایدار باشید به مهر

    💐🌸💐

    تقدیمی :💐

    گوئیا آمد زمانِ واپسین
    غائبی حاضر همان مهدی زمین

    او عیانی رستگاری راه را
    خلق را هادی به جانب راه دین

    ولی اله بایبوردی

    14 / 04 / 1398

    💐💐🌸💐💐

  2. جواد مهدی پور

    تیر 14, 1398

    سلام و عرض ادب محضر استاد رشنو گرامی

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    سر بلند باشید به مهر

    💐💐💐💐🌿🙏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا