🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شرمنده ام چنان که نوشتم جفا مکن

(ثبت: 1753) خرداد 28, 1395 

تا من به خود نشسته  و بر خود جفا کنم
این نارواست، عیب کسی برملا کنم

گر من طبیب شهرم و باشد گهر مرا
آن بِه همی که دردِ دلِ خود دوا کنم

شرمنده ام  چنان، که نوشتم  جفا مکن
زیرا که خود به عالم و آدم جفا کنم

دیگر بر آن سرم بنشینم به گوشه ای
دل را ز دست نفسِ دغایم رها کنم

ساقی مرا به گاهِ سحر باده ای رسان
سر مست و شاد  بِه که به جانت دعاکنم…

گر تُرکِ ماه پیکرِِ  من دل طلب کند
تنها نه دل همه جان را فدا کنم

8 بهمن 1391طارق خراسانی