🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعرکوتاه

(ثبت: 255150) دی 30, 1401 

 

از غم زلال تر
اشک چشمان تو
وقتی
میخندی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. زلال تر از غم
    اشک چشمان توست
    وقتی که می خندی

  2. دی 30, 1401

    وقتی میخندی
    بارانِ چشمانت
    از غم زلال‌ترست!
    (یا وقتی میخندی را آخر بیاورید)🙏
    درود بر شما
    موفق باشید🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا