🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعری ندارم…

(ثبت: 245199) بهمن 19, 1400 
شعری ندارم…

 

ای محو رویت تا سحر شعری ندارم
گرداب آبرویت، سحر شعری ندارم
لیلی بی مجنون شدم در شهر خوبان
هنگامه ی نامهربان شعری ندارم
دیوانه ی خویت شدم، در این اسیری
ای بسته جان، دلبسته جان شعری ندارم
در این صفای سر به مهر دل فریبی
ای رشک بر آیین جان شعری ندارم
فانوس دل وابسته ی شعر دلت شد
ای بی تو در آیین دل شعری ندارم
بر من برون آی زین همه عشق و غریبی
میمیرم آخر بی تو جان، شعری ندارم
یا رب فرود آی و نشین در جام این دل
روتر بیا ای قصد جان شعری ندارم

م.مهتاب

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 19, 1400

    درود بر شما🍃

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 19, 1400

    سلام و درود و خدا قوت،
    شعری یا گویا غزلی احساسی است.
    جایگاه قافیه را در این غزل درنیافتم.
    موفق باشید 🌿🌿🌿

  3. سیاوش آزاد

    بهمن 19, 1400

    سلام در مصرع آخر روتر یا زودتر

  4. نسرین حسینی

    بهمن 20, 1400

    درود نازنینم ❤❤🌺🌺

  5. کمال کمالی

    بهمن 20, 1400

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد زیبا و دلفریب و عاشقانه ای با حال

    و هوای عرفانی ویا مایه های نیمه عرفانی در

    قالب تغزل را خواندم و لذت بردم و ارزشش را داشت

    تا با ذوق اندکم در حدی که به ریتم و محتوا و درون

    مایه ی احساسی غزل لطمه نخورد مشکلات قافیه و

    بخصوص در ابتدای غزل را بر طرف نمایم . البته واقفم

    که خیلی از عزیزان دلشان نمی آید به احساسی که

    خودش سرریز شده است و تعلق خاطر پیداکردند

    دست بزنند و احساس و تعلقاتشان را بر زیبا شناختی

    شعر ترجیح می دهند. امیدوارم این دخالت نابجایم

    باعث ملال آن عزیز نگردد.

    ای محو رویت در نهان شعری ندارم
    ابروی تو رنگین کمان شعری ندارم
    لیلی بی مجنون شدم در شهر خوبان
    هنگامه ی نامهربان شعری ندارم
    دیوانه ی خویت شدم، در این اسیری
    ای بسته جان، دلبسته جان شعری ندارم
    در این صفای سر به مهر دل فریبی
    ای رشکِ بر کلّ ِ جهان شعری ندارم
    فانوس دل وابسته ی شعر دلت شد
    ای بی تو در آتشفشان شعری ندارم
    بر من برون آی زین همه عشق و غریبی
    میمیرمت ای مهربان ، شعری ندارم
    یا رب فرود آی و نشین در جام این دل
    حتی برای قصد جان، شعری ندارم

    برایتان بهترین هارا آرزو دارم

    با مهرو ارادت کمال

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏👏👏👏

  6. سلام و درود بانو
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا