🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر تکرار تاریخ/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 6874) مهر 24, 1397 

زمستان آمد و دیوار بارید
تبر بر شهر ما ، غم بار بارید
درون کوچه ی بن بست تاریخ
سیاست رد شد و تکرار بارید
……………………………….
ابوالقاسم کریمی فرزندزمین

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 25, 1397

    درود بر شما

    زیبا سرودید

  2. تبر سیاست چوب و چماق می بارد

    قلمتان نویسا

  3. درود

    شاعریتان مستدام

  4. مازیار نژادیان

    مهر 29, 1397

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا