🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر زندان مرگ

(ثبت: 5928) اردیبهشت 10, 1397 
شعر زندان مرگ

هوا سرد است و من عریان مَرگم

گرفتار غم زندان مَرگم

هوا سرد است و من در مَسلخ شب

کنار جوی خون گریان مَرگم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علیرضا آیت اللهی

    اردیبهشت 11, 1397

    سلام

    عریان یعنی عاری بودن از . عریان مرگ یعنی چه ؟

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا